Alien is een hele poos geleden als medisch vrijwilliger naar Lesbos gegaan om bootvluchtelingen te helpen waar nodig. Een hele nobele daad uiteraard, waarvoor we ons petje af mogen doen. Maar de kosten kunnen uiteraard hoog oplopen wanneer je als vrijwilliger ergens gaat werken,. Er worden veel onkosten gemaakt die je allemaal uit eigen zak zou moeten betalen. Alien hoopte dat ze wellicht zou kunnen besparen op haar telefoonrekening bij Hollandsnieuwe. Niet geschoten is altijd mis en dus besloot Alien even contact op te nemen met het bedrijf. Maar ze had de pech dat de mail én de chat van het bedrijf offline was op het moment dat ze haar voorstel wilde doen. Dan kom je toch al snel uit op.. ja, Facebook.

De “Klantenservice” helpt Hollandsnieuwe

Maar zoals we allemaal wel weten is Donny daar erg actief op geweest als ‘De Klantenservice’. Een service die hulp bied waar de desbetreffende bedrijven tekort schieten in het snelle antwoorden op vragen van klanten. Maar of dit nu zoveel heeft geholpen weten we niet: