DELEN

Nooshin begon in april 2015 ook videoblogs te publiceren op haar YouTube kanaal. Daar heeft ze inmiddels 280.000 abonnees en 30 miljoen views. In 2016 werkte Nooshin mee aan het RTL programma Holland’s Next Top Model als jurylid en adviseuse op het gebied van sociale media. In 2017 volgde ze Anouk Smulders op als presentatrice van het programma. Nooshin was deelneemster in Expeditie Robinson 2016. Op 21 augustus 2016 lanceerde ze haar lingerielijn bij Hunkemöller en 28 november 2016 is de eerste sieradenlijn van Nooshin op de markt gekomen, voor het merk Anna+Nina. In 2017 was Nooshin te zien in het RTL 4-programma Een goed stel hersens.

Kritiek op Instagram


De weten dat veel, wat gezettere, dames veel te maken hebben met ‘bodyshaming’. Mensen die gigantisch veel kritiek hebben op hoe je eruit ziet. Anna Nooshin is daarentegen weer veel te dun volgens veel van haar “fans”. Ze doet het niet slecht op Instagram met bijna 900.000 volgers. Maar bijna op iedere foto waar een beetje buik op te zien is staan honderden haat-comments onder geschreven:

Dit bericht bekijken op Instagram

Island life

Een bericht gedeeld door Anna Nooshin (@annanooshin) op

Dit bericht bekijken op Instagram

I often wonder why sometimes, as a society, we tend to bring women down when they decide to express themselves the way they want to. Society tends to critisize women who want to cover up, but also women who wish to show their bodies and women who stand up for themselves. It makes it hard to be yourself when fear of judgement gets created. I always try to post whatever I want, no matter how much negative energy comes my way. And that’s why I support the #mybodyismine movement to the fullest. Being a woman is awesome and we should feel free and safe to express ourselves the way we want to. If you want to join the movement, order your own tattoo at mybodyismine.com and share your story @mamacashfund

Een bericht gedeeld door Anna Nooshin (@annanooshin) op