DELEN

De enige reden dat je veel volgers wil hebben op platformen als Instagram is natuurlijk omdat je een beetje centen wil verdienen. Tenminste, dat is de enige reden van veel influencers. Enzo Knol heeft dit op een andere manier gedaan, door zijn leven te filmen en dit op YouTube te zetten. Daar zit natuurlijk een hoop werk achter en daar kan hij nu van genieten. Zijn ex-vriendin heeft door hem ook een hoop fans gekregen. Voornamelijk op Instagram is Dee erg populair. Ze heeft daar inmiddels al ruim 1.400.000 volgers. En geloof ons, daar is een hoop mee te verdienen wanneer je reclame maakt. Meestal zien we kleine merken langskomen bij de wat kleinere influencers. Maar Dee weet het groots aan te pakken kunnen we je vertellen.

Dee, ex Enzo Knol, maakt reclame

Haar laatste post is namelijk eentje waarin ze de tandpasta van Oral B promoot. Ze schrijft onder andere onder haar foto: “Na 5 beugels heb ik eindelijk een lach waar ik trots op ben! Vaak krijg ik de vraag hoe ik dit zo hou. Dit doe ik door mijn tanden met Oral-B 3D White Luxe Perfection tandpasta. Netjes 2 keer per dag natuurlijk. De tandpasta is zacht voor je glazuur maar bevat daarnaast ook de meest geavanceerde whitening technologie van Oral B. Dat betekent dat de tandpasta zorgt voor 100% verwijdering van de verkleuringen op je tanden in 3 dagen tijd. Geef je zelfvertrouwen een boost en geniet van een stralende lach!”. Maar veel volgers vinden het verschrikkelijk dat ze zulke reclame maakt.

Kritiek op reclame van Dee

Reacties als “Vergeet je er niet bij te zetten dat je je tanden ook bleekt?” en “Fake je hebt gewoon gefotoshopt en je tanden wit gemaakt.” verschijnen onder de foto. Wanneer je door scrolt is het eigenlijk een oneindige lijst aan kritiek op haar foto en de keuze om zulke overduidelijke reclame te maken. Zie de foto hieronder: