DELEN

Dee begon op 12 februari 2015 haar eigen YouTube-kanaal, omdat ze vond dat haar muziek verloren ging tussen de video’s van haar toenmalige vriend Enzo Knol. Met haar kanaal deed ze lange tijd niets, totdat ze besloot te gaan vloggen omdat ze een kijkje wilde geven in het leven achter de schermen van een influencer. Haar eerste vlog kwam online op 3 april 2019. Sindsdien uploadt ze elke zondag om 8 uur een weekvlog. Voordien deed ze dit op vrijdag om 17 uur. Maar ook op andere kanalen is de blondine erg actief. Op Instagram heeft ze bijvoorbeeld al ruim 1,4 miljoen volgers.

Dee, de ex van Enzo Knol, deelt strandkiekje

En met al die volgers zijn een hoop centen verdienen. Vorige week was er nog een hoop ophef onder volgers vanwege iets té opzichtige reclame zoals je hier ziet. Maar na deze foto hebben we haar dat allemaal weer vergeven:

Zie ook: De vriendin van Kalvijn trekt grote ogen met doorzichtig badpak!