DELEN

Op 1 februari 2007 sloten Essent en Nuon een principeakkoord voor een fusie. Onder de werknaam EssentNuon werden de fusievoorbereidingen getroffen. De combinatie zou leiden tot een groot energiebedrijf met een omzet van € 12 miljard, 20.000 medewerkers en met 5 miljoen klanten. Deze klanten krijgen ze onder andere binnen door je op de bellen om de overstap te maken. Dat zijn natuurlijk de meest vriendelijke mensen op aarde, teminste, dat lijkt zo. Maar hoe praten ze over je achter je rug om? In deze voicemail is dat wel duidelijk geworden!

Voicemail


Eén van de telefonische verkopers daar voert een gesprek met een collega, maar heeft niet in de gaten dat dit gesprek wordt opgenomen op de voicemail van een persoon die hij vlak daarvoor gebeld heeft. Nu horen we hoe ze dus echt over je denken…en dat is niet positief vriend!

Het komt wel vaker voor dat de medewerkers zich per ongeluk laten afluisteren. Zoals deze twee die hun sluwe verkoopplannetjes bespreken: