DELEN

Een bedrijf als PostNL krijgt natuurlijk talloze klachten iedere dag. Het kan weleens gebeuren dat je pakketje te laat geleverd wordt en dat is vervelend. Gelukkig hebben ze jongens op de social media zitten die er goed mee om kunnen gaan. De klachtenstroom is vooral op Facebook te vinden, daar kun je het lekker op hun pagina droppen. Maar ook op Twitter vind je zo nu en dan een klacht van een flinke zeikerd. Door al die klachten zijn ze de koningen geworden van geniale reacties op klachten. Een goed voorbeeld daarvan kun je HIERRR zien. Maar hoe zit het met de gemiddelde bezorger?

Bezorger van PostNL

Maar waar ze de koningen zijn op social media laten de bezorgers het nog weleens afweten. Natuurlijk is het vervelend als bezorger dat er niemand thuis is, maar dat komt vaak omdat het pakket niet op de aangegeven tijd geleverd wordt. Dat was bij Paul namelijk een dag te laat, en toen was hij niet thuis! Erg vervelend wanneer je buren zo hulpvaardig zijn om je vuilnisbak aan de weg te zetten wanneer je er niet bent: