DELEN

Een bedrijf als PostNL krijgt natuurlijk talloze klachten iedere dag. Het kan weleens gebeuren dat je pakketje te laat geleverd wordt en dat is vervelend. Gelukkig hebben ze jongens op de social media zitten die er goed mee om kunnen gaan. De klachtenstroom is vooral op Facebook te vinden, daar kun je het lekker op hun pagina droppen. We zagen HIERRR al dat ze een heerlijke reactie hadden op de klacht van Eef. Maar bij Soraya gaan ze misschien wel wat te ver.

PostNL medewerker ziet Soraya wel zitten


PostNL reageert op een belerend statement van Soraya. Die vindt dat PostNL moet ‘leren internetten’. Mogelijk schat PostNL de situatie goed in om de tweet niet al te serieus te nemen. De seksuele toespeling die erop volgt is dan wel een risico. Met een knipoog vraag medewerker Frank om ‘bijles’ van Soraya. Een collega glijdt elke 2 minuten van d’r stoel van Frank. We begrijpen de grap en het is voor sommigen misschien heel grappig maar het kan ook zomaar in het verkeerde keelgat schieten.