DELEN

Wanneer we aan PostNL denken, dan denken we ook gelijk aan social media. De webcare van het bedrijf is namelijk Koning in het afhandelen van klachten. Ze doen dit veelal formeel en erg netjes, klant is immers koning. Maar soms laten ze zichzelf even gaan bij de wat minder nettere klachten op hun media. Maar in dit geval heeft een ander bedrijf even voor ze ingesprongen. Namelijk, de “Klantenservice”. Wanneer je neit wete wat we daarmee bedoelen. Dat zijn een aantal gasten die op social media rondstruinen op community pages van grote Nederlandse bedrijven om daar op klachten te reageren. Ze doen dat onder de naam ‘Klantenservice’ zodat mensen denken dat dat bedrijf op ze heeft gereageerd. En dit was weer heerlijk in de roos.

“Klantenservice” van PostNL reageert op Natasja

Hoewel we denken dat de webcare van postNL zelf ook een heerlijke reactie hadden kunnen schrijven op Natasja, zouden ze deze niet willen overtreffen. We gokken dat Natasja niet heel blij is met deze openbaring: