Wanneer je tegenwoordig een probleem hebt met een product van een bedrijf, dan kun je gewoon op Facebook gaan klagen. Nouja, tegenwoordig, dat kan natuurlijk al jaren. Samantha had ooit een klacht achtergelaten op het social media-kanaal van Tele2. Ze schrijft: “Ongelooflijk slecht. Had ik er maar nooit een contract afgesloten. Alleen maar problemen. Dingen beloven en niet nakomen. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Begin er niet aan!”. En de telecomaanbieder bewijst met hun reactie maar al te goed dat de service niet helemaal op en top blijkt te zijn.

Tele2 valt behoorlijk door de mand

De klacht van Samantha had ze namelijk ruim 6 jaar geleden achter gelaten, in april 2014, zoals te zien is in het screenshot. Maar toch besloot Iris van de klantenservice toch nog even te hulp te schieten. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, maar dit is misschien ietsjes te laat. We gokken dat Samantha ondertussen al 3 keer van aanbieder is gewisseld:
tele2